Medlemsmøte torsdag 11.juni kl 1100 i Hornemansgår
Hei. Vi har som alltid medlemsmøte 2 torsdagen i måneden. Denne gangen er det foredrag om Kongens gate 3. Et hus som ble bygget som Trondheim sin storstue med lån fra Trondheim Kommune. Foredragsholder er Provincialmester Svein Jonny Duvsete. På dette møte blir det ikke servering, loddsalg eller inngangspenger møte varer fra 1100 til 1200. Etter møte er det sommeravsluttnig på restaurant Bifrong i Bispegata 9. For de som melder seg på er det oppmøte kl 1215. Som bilde viser er det 2 meny alternativer og forskudds betaling. ta kontakt med sekretæren ved uklarheter eller påmelding. tlf 46412871 eller mail larog@live.no
